سلامتی پسری که

dokhtar ashegh

 

سلامتی پسری که شب عروسی عشقش مست مست رفت دم در تالار

نشست اما عروسی رو بهم نزد...

صبر کرد تا عروس بیاد بیرون....

عروس اومد همه بهش هدیه میدادن...

پسر هم رفت هدیه شو داد ...

عروس گفت این چیه ؟

پسر گفت این همون قرآنیه که بهش قسم خوردی مال من بشی...



نظرات شما عزیزان:

پناه
ساعت21:32---18 خرداد 1393
وبلاگ زیبایی داری عزیزم اما من هم موهایم طلایی است و هم چشم هایم آبی اما به خدا دختر خوبی هستم

MehrSa
ساعت17:41---4 خرداد 1393
ashQal :'(

رضا
ساعت16:36---4 خرداد 1393
سلام.واقعا وبلاگت جالب بود.بخصوص اين مطلب...
اگه وقت كردي به وبلاگ ما هم سر بزن.
www.sisakhtpatogh.loxblog.com


NaRgeS
ساعت16:28---4 خرداد 1393
kheeeili ghashang bud...!

نیما310
ساعت17:49---29 ارديبهشت 1393
شبها که چشم مست تو پرناز می شود
یعنی گره زکار دلم باز می شود

ساز غم کلام تو شیوا و دلپذیر
در خلوت شبانه من ساز می شود


با قصه های روشن باران طلوع صبح
در من سرود عشق تو آغاز می شود

نقش نگاه گرم تو در ذهن سرد من
کم کم بدل به صورت یک راز می شود

یک روز یا دو روز ندانم تمام عمر
دل با غم فراق تو دمساز می شود

با مرغکان عاشق و گنجشککان کوی
بر بام و بر درخت هماواز می شود

وقتی روی زپیشم و تنها شود دلم
آن وقت پای غم به دلم باز می شود


فرشید
ساعت4:43---9 ارديبهشت 1393
سلام قشنگ بود

Hasti
ساعت19:09---5 ارديبهشت 1393
خيلي قشنگ بود....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, | ساعت19:3 | نويسنده raha |




salam khosh omadi be vebam nazar yadet nare merci.

> Pr○.Ғ
> Є-м
> H○мз

LinkTitle
حمل و ترخیص لباس از چین به ایران
حمل و ترخیص لنج دبی
جلو پنجره لیفان ایکس 60
الوقلیون

Archive
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393

Categorys
aks

Authors
raha

Link
عاشقانه های من
عنصرشیک
همه چیز
عاشقانه های رضا
دوست دارم سامان عزیزم
پرازخالی!!!!
پایگاه جامع احسان دانلود
کلوپ هواداران تتلو
لله مرز ساری
دهکده عشق
im single
بی عشق
عاشق
انتهای عشق
سکوت تنهایی شب
شب و تنهایی
حرف دل
تک پسر
لعنتی
درجست و جوی عشق حقیقی
خاطرات یه پسر شهریوری
پسرعاشق
دختر دل شکسته
اینجا همه چی رمانتیکه
why always me
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دختر دل شکسته ( sms & داستان ) و آدرس raha72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






Des by

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 21293
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 82
تعداد آنلاین : 1




98love.ir



















کد کج شدن تصاوير

کد هدایت به بالا

کد تغییر شکل موس وبلاگ

کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس